Laddar med 29 frågor! :D

för det första, mycket lättare såhär än att lägga upp videoklipp just nu asså... så...
1, vilken är den bästa boken du har läst? Tillsammans! Den är så bra, ett starkt tips...
2, vad skulle du inte kunna leva utan? Min familj, mina djur! :) 
3, hur många skolor har du gått på? 1 hemmesta, den äger!
4, vilken film såg du sist på bio? En gång i phuket! Skita bra... :D
5, vilken är din favorit film? Kronjuvelerna, finns så mång mer men orkar inte!..!. 
7, födelsedag? 5 Juli, bästa dagen ever!
8, favorit färg? Marinblå, grön och turcos. (finns mer)
9, bästa kompisar? ÖH! jag har jätte många bra kompisar! Svårt. 
10, favorit låt? HAHAH! omöjlig! jag gillar ju as många låtar, men jag kan säga några: dansa pausa, SOME DIE YOUNG, WE ARE YOUNG, Whistle, turn me on, flytta på dig och somebody that i used to know... Dom äger ju! 
11, gillar mest med livet? Mycket, kan inte direkt sätta ord på det!! :D 
12, hur är skolan? jobbig, men ändå kul! Mina vänner finns där!
13, hur ska en perfekt kille vara? söt, snäll, inte spela cool. Heh... Alltid glad och rolig!
14, vem är du kär i? åhh! alltid såna här... säger faktiskt inte.  <3 
15, snyggaste kändisen? (killar) ää, vet inte.. finns många snygga kändisar. hahah!
16, favorit ställe? Oh, svårt. har många favo ställen!
17, är det där din naturliga hårfärg? Ja..
18, sminkar du dig till skolan? isåfall med vad? 1, Nej! typ alldrig 2, Om jag skulle det, mascara typ... :P
19, är du singel? yeez! satsar på hög nuuråå!! :D
20, vill du va singel? hahah, nä, har vart det så länge nu. skulle sitta fint med en kille..
21, vad gillar du med din kropp? jag vet inte... :P
22, vad gillar du inte med den? Eh, typ min längd. Svår fråga!! 
23, säg ett bra citat:
24, värsta du vet?
25, vem är du kär i? ÅHH! ..
26, vad är skillnaden med din gamla vs nya skola? Har alltid gått i samma bra skola! 
27, presentkort på 100 000 på alla affärer i hela världen vs 100 000 iphones? HAHAHAH! kortet LÄTT! <3 ;)
28, sjunga eller dansa? Dansa, helt klart! skit dålig på att sjunga, så den går bort! :D 
29, 4 saker du gillar mycket? familjen, vänner, djuren och nackahu.. <3 <3
TAACK! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0